logo

CONGRESS


会議開催のための煩雑な業務を効果的・効率的にサポーします。お客様の右腕となり主催者様ならびに参加者にご満足いただける会議を実現いたします。
イベントラブのスタッフは常にお客様が望むものが何であるかを考え、きめ細かで迅速な対応でお客様の視点にたった会議運営を行います。

We help you to achieve successful conferences that satisfy both the organizer and the participants, while working as your closest partner. Event Lab staff’s mission is to always consider customers’ needs first and to manage the event from customers’ point of view.

国際会議やシンポジウムの開催までには、準備時間も長くかかり、何から始めていいかわからないことばかりあると思いますが、そんなお客様のご心配を解決いたします。国際会議やシンポジウム、セミナー、展示会開催にあたっては、予算管理、広報、ウェブ制作、VIPやスピーカーとの連絡調整、参加登録受付、機材や備品の手配、マニュアル作成などの事前準備から、当日の運営、事後の報告や会計処理まで多岐にわたる業務があり、かつ同時進行で業務を行うことになります。主催者様のこれらの業務の負担を軽減するため、イベントラブは総合的なサポートを行ってまいります。終了後のサポートに至るまで、コンベンション開催に関する主催者様のあらゆるニーズに対応することが可能です。また、業務の一部のみのサポートも承っております。まずはお気軽にご相談下さい。

When organizing conferences, symposia and seminars a wide range of tasks need to be managed prior to, during and after the event. Such tasks include budget management, PR activities, website production, coordination with VIPs and speakers, registration/reception of participants, preparation of equipment, creation of operational manuals, event management on the day, post-event reporting and account processing. Event Lab provides comprehensive one-stop support for the organizers of such events to ensure that nothing is overlooked at any stage of the organizational process. If customers only wish to use part of our service this is also an option.

EVENTLAB_Congress_03sEVENTLAB_Congress_04sEVENTLAB_Congress_01s